dilluns, de desembre 17, 2007

Començo el blog


Hola, soc la Laia Verdura Estrada. El nom del blog em be de que estava fent voltes per l'habitacio buscant un nom i e vist una enganxina de "NO A LA MAT" i se ma ecudit. Tinc un gos, un gat i un peix, ancara que abagades semble que tinc un animal més: en Jordi, el meu germa. Visc a un poble que es diu Maçanet de Cabrenys, a Catalunya. aqui us penjo una foto meva de quant er més petite, no he sortit gaira bé pero es l'unica foto que tinc en aquet moment. Dons apa, ja he fet la presentacio, espero que em deixeu molts comentaris.


Adeu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

3 comentaris:

ANNA ha dit...

Hola Laia! Et felicito per haver-te decidit a començar el teu bloq personal i t´animo a que hi vagis escrivint qualsevol cosa que et passi per aquest caparró tan bufó que tens...je,je,je.Però....compte amb les faltes d´ortografia!!!! T´hi has de fixar més!!!!
Una abraçada i endavant!!!!

Lluís ha dit...

Hola, hola, hola. M'encanta que t'hagis proposat escriure un bloc. Com que tens un bon sentit de l'humor, i això es demostra quan parles del teu germà, penso que ens divertirem molt llegint-lo. Estic molt d'acord amb l'Anna en què ara que fas públics els teus escrits, hauràs de cuidar molt i molt la teva ortografia, perquè sinó fa mal als ulls. Ja ho entens, oi?
Per cert, el títol del bloc no m'agrada gens, així de clar. No et preocupis, que sempre el pots canviar. Tranquil·lament et poses a meditar en aquell sofà tan meravellós que tens, i ja veuràs com sí que et ve una idea genial per donar-li un títol completament original.
Una abraçada ben forta, i una entrada cada dia!!!

Estrella ha dit...

Hola Laia veig que t'has fet un blog espero que tinguis molts comentaris i que publiquis molts
missatges jeje adeu ;)