dilluns, de desembre 17, 2007

Els meus animals



Tinc tres animals:un gos, que es diu Fredi, una gata, que es diu Fu, i un peix que es diu Mew.


Fredi: Es un gos de rassa Pequines, te uns ulls de gremling. Es de color negra. Es un bago total:es passa el dia dormint. Es molt bell, te 14 anys. Li van regalar al meu germa per reis quant era petit. Esta emergat, la Fu li fa de totes:li salta a sobre, el musega, el fa fora de la butaca...etc.

Fu: Es una gata de rassa Siamesa, amb els ulls blaus. Quant va arribar a casa estava cagada de por i no parava de bufar, de aixo li ve el nom. Ara ja te 10 mesos i confiança. es molt carinyosa pero a begades comença a mosegar i esgarrapar i fa mal. No numes te amargat en Fredi, sino tambe en Mew: li fica la pota a la peixera, ara ja no pot perquè l'hem posat a una estantaria alta.


Mew: D'en Mew no hi ha gaire de parla. Es un peix que em va tocar a la fira. Ens van dir que duraria 15 dies pero ancara es viu i fa 1 any i mig que el tenim! Es de color taronja.


Aqui us he presentat els meus animals, tot i que en tinc una altra gata que es diu Singri, pero viu amb el meu tiu. Aqui us penju una foto d'en Fredi i la Fu.